Monday 5 December 2011

Chocolate Gold Foil Wrapper

Inilah aluminium foil wrapper untuk membalut coklat. Coklat bar atau coklat bentuk love dan sebagainya. Ini saiz yang saya jumpa di kedai-kedai barangan kek atau coklat. Terdapat bermacam warna gold,silver,merah,jingga dan lain-lain. Harga dia pun lain-lain gak..mengikut suka tokei kedai la hahaha...biasa di pack dalam pack 50 wrapper atau 100 wrapper.





Ini tempahan 70 chocolate berbentuk love dari Najwa...tapi bukan Najwa Latif yerr...Jangan kira coklat love kat gambar atas tu..itu sebahagian jer dari 70 coklat love yang ditempah hehe
70 coklat yang dibalut dengan gold foil chocolate wrapper. Dia nak silver wrapper..tapi saya takde warna silver masa dia tempah coklat love ni...jadi gold pun dia terima gak...untuk majlis nikah kahwin katanya..terima kasih Najwa.
Ini contoh wrapper untuk coklat @ chocolate bar. Wrapper yang besar digunakan untk wrap coklat bar besar ni...Ini tempahan dari En Nasir untuk cukur jambul cucunya. Dia menempah 200 coklat bar wrapper saiz 6cm x 12.5cm. Lawat blog ni untuk lihat hasilnya: http://coklatwrapper.blogspot.com

Kepada pelawat blog saya, terimakasih diucapkan. Harap anda boleh tinggalkan komen atau follow saya, atau tinggalkan link anda di shoutmix. Saya akan lawat blog anda dan follow anda juga.


1 comment:

  1. Jual alumunium foilnya ? berapa harganya / 100 alumunium foil ukuran 7x7 cm

    ReplyDelete

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...